Fredag

Har sjukt mycket att skriva om men jag gör inte det för jag orkar inte med snacket som bli efter, jag vill bara skrika av ilska och jag vill bara gråta men det gör jag inte för det är inte värt det och jag vill bara prata ut i flera timmar men det gör jag inte heller för jag vet inte vart jag ska börja.. Trött på skiten och är trött på att bli behandlad som en säck potatis. Så vill ni mig nått så finns jag här för jag ger upp nu orkar inte kämpa för nått som ALDRIG kämpat tillbaka!

Förlåt för det där men har bara så mycket ilska i mig just nu och behövde få ut lite.. Nu är det fredag och jag är bara allmänt trött och seg och vill typ inte göra nånting men snart kommer sofie och jessica så då ska jag vara med dom. Dom brukar alltid lyckas få mig glad så jag hoppas att dom lyckas med det idag! Nej nu ska jag fixa mig hörs senare!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0