Onsdag

Det gick bra hos tandläkaren igår efter det hämtade vi Amina och åkte ner till staller och hjälpte mamma sen iväg till praktiken. Efter praktiken gick jag hem och tog det lugnt.

Idag började jag två och lyckades försova mig för att jag följde med mamma ner och hade utsläpp sen somnade jag på soffan och vaknade inte av klockan. Min lärare kom och hälsade på idag det gick bra, de har varit en väldigt lugn dag idag så har inte gjort så mycket kom hem för en stund sen så ska väl sova snart..

Imorgon är det Lyckebys talangjakt så vi ska kolla på den och öppnar inte förs halv två men ska möta upp dom vid tolv så det blir lite sovmorgon iaf. Nej nu ska jag leka klart med datorn och sen sova..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0