söndag

Idag blev det en heldag i stallet, super skönt va det. Vi red ut med mamma och Eva och det gick jättebra han va lite sparkig på Isac med det gick bra det försvinner snart. Han är en trygg och lugn häst så jag och han kommer nog få det jättebra tillsammans. Vi stannade nästan vid häst badet och fikade och man kan väl säga såhär jag har en väldigt hungrig ponny! När vi väl va tillbaka i stallet så fixade vi i ordning allting sen tog vi en liten fika till och sen va det bara att ta in hästarna och ge dom mat. När jag och min mor kom hem så käkade vi mat sen somnade jag rätt stenhårt på soffan och vaknade upp nu och det va ju inte så bra eftersom jag ska upp tidigt med mamma och åka till stallet men men vad ska man göra ska väl slänga på en rulle nu och somna om.. Godnatt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0