ut på äventyr

Gårdagen va jätte mysig vi va hemma hos Nato vi käkade lite och drack och blev ett jävla massa snack. Det va kul även fast jag va jätte trött, Linns killkompis kom och hämtade oss jag hoppade av vid djurgårdsplan och väntade på en vän som behövde mig. Vi tog bussen hem till mig och hon käkade sen somnade vi.

Idag drar jag på äventyr och kommer hem imorgon kväll, det är dags för mig att hitta på nått kul för mig själv också så idag blir det de. Skönt att slippa haninge även om jag inte är borta länge så är det skönt att komma bort ett tag. Nej nu ska jag fixa mig sen ska jag åka nås på mobilen. Och bara så alla vet så klånglar min tre mobil så kan inte ringa eller smsa så är det nått ring till mig men har med mig comviq mobilen också så kan smsa från den men bara till comviq. Ha det så bra idag och imorgon så hörs vi imorgon kväll när jag kommer hem.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0