älskar vädret!

Har haft en underbar dag umgås med Carro hela dagen åkte till handen och träffade Patricia en stund sen gick vi till donken och käkade glass i solen sen från donken till vega duktiga vi är. Träffade Carros kompis där sen gick vi hem till Alex och satt och kollade när dom meckade med moppen sen gick vi och satte oss på baksidan och dom höll på att ta undan pool taket. När dom va klara så hoppade jag och Philip studsmatta sen åkte vi och träffade lite folk en snabbis sen åkte vi till donken och köpte lite mat sen åkte vi ner till drevan och satte oss mysigt. Körde hem Carro sen körde han hem mig och nu sitter jag i min säng och ska snart kolla på American Pie sen sova. Jag och Carro tog massor av sommarbilder så jag lägger upp några!

Och du min underbara vän jag kommer alltid finns för dig, glöm aldrig det!








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0