hemskt med söndag

Ville inte sitta hemma och dega så jag ringde till min älskade mormor och dom va ute och åkte så dom kom och hämtade mig så nu sitter jag här det är så skönt att ha henne så nära¨så att det är bara att åka till henne när allt känns förjävligt för hon står alltid där och får mig glad igen utan min mormor skulle jag inte klara mig, jag älskar dig av hela mitt hjärta! Är så enormt stolt över dig att du orkar med allting som rör sig om kring dig, du är så otroligt stark. Mycket kärlek till dig älskade mormor!

Senare kanske jag ska träffa Caroline om vädret blir bättre för vill inte vara ute i regn men kanske blir en film eller nått ikväll det är ju ändå söndag idag och skola imorgon så sent kan det ju inte bli. Nej nu ska jag vara lite social med min mormor som sitter vid datorn bredvid, hihi.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0