kul...

Och så va man hemma från akuten.. Jag och min vän voltade med bilen för han vejde från ett rådjur tog ett jävla bra tag tills polisen kom men dom va jätte trevliga så det va bra sen kom ambulansen och vi åkte in till sös jag skämdes ihjäl men nu har dom iaf kollat igenom mig och jag lever och har inget brutet men är jävligt mörbultad och snuskigt ont i höften och axeln.. Men vi lever så jag är ju glad för det och Fredrik och världens gulligaste som följde med mig in. Mamma kom in och hämtade oss så det va skönt blev lite roliga skratt där inne folk måste trott att jag va hög eller nått nej men nu ska jag försöka sova lite skriver mer om några timmar när jag har vaknat.
xoxo


såhär söt är jag när jag ligger på sjukhus sängen, mamma tog kortet

Kommentarer
Postat av: Mormor

Usch och fy,tur att det gick bra

kommer med tröst i morgon

Kraaaaaaaamar

2010-05-14 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0