sommar känsla!

Har spenderat min dag med kära Carro jag åkte hem till henne och hon duchade och fixade sig jag åkte iväg en stund och fixade lite saker sen kom hon och hämtade mig med Fagi och vi åkte till hennes pappas jobb och hämtade tank kortet och åkte och tanka sen åkte vi tillbaka och lämnade det sen åkte vi till donken och käkade. När vi va klara så åkte vi till Patty och träffade henne sen stund sen drog vi och täffade Alex sen åkte vi och träffade Oscar. När det började bli kallt så åkte vi hem till Carro och tvättade Fagi sen kollade vi tv och när serierna va klara så kollade vi på OTH och shit jag kan inte vänta tills nästa avsnitt kommer, sjukt spännande! Oscar kom och hämtade mig så vi åkte ner till vattnet med Robin och Emma och satt där himla mysigt. Nu sitter jag i min säng och ska slänga på en rulle imorgon blir det hem till Patricia som gäller och sitta på hennes altan och steka sjukt mycket!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0