sommar och sol

Har haft en underbar dag med tjejerna, först va vi hos Patricia och satt i solen och snackade massor sen gick vi hem till mig och satte igång grillen och började grilla det va himla mysigt. Snackade om massa gamla minnen och det blev en del skratt sen kom Alex och Fredrik förbi också och alla satt och mobbade mig och jag blev sjukt irriterad nej men det är bra att man inte är långsint. Har varit en helt otroligt bra dag nu sitter jag och väntar på att Robin Oscar och Jossan ska komma förbi och så ska jag ta en cigg med dom sen ska jag sova har sjukligt ont i huvudet och ryggen så vila vila vila och sen är det skolan som gäller imorgon.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0