tisdag

Igår va jag ju med Oscar vi åkte runt för han skulle söka jobb så jag åkte med som sällskap sen träffade jag pappa en stund sen hämtade vi Jossan sen åkte vi till donken dit kom också Robin så va vi samlade igen efter donken åkte jag och Oscar hem till honom för att äta sen kom Robin och Jossan och vi planerade våran resa till Dalarna. Vi åkte ner till lyckan och satte oss där och hade mysigt sen va det bara hem och sova och somnade direkt när jag la huvudet på kudden.

Idag va jag i skolan och det blev lite koas som vanligt men annars va det rätt lugnt. Efter skolan åkte jag och träffade Carro och vi åkte och hämtade hennes bror sen åkte vi till handen och käkade och kollade runt lite sen åkte vi hem till henne. Vi kollade lite på tv sen åkte jag och mötte Oscar och Robin och vi hämtade Jossan och så planerade vi klart om Dalarna så vecka 24 åker vi och jag längtar så enormt mycket vill bara åka nu! Nej nu ska jag hoppa in i en duch sen ska jag sätta på en film och sen sova är riktigt trött. Hörs imorgon
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0