SÖNDAG

Lördag: Lunchade med Patricia satt ute i solen och käkade och det va jätte mysigt efter vi hade ätit gick vi upp till centrum och mötte min mormor som va så söt och köpte lite godsaker till mig som plåster på såren jag måste bara säga det att jag älskar min mormor så snuskigt mycket utan henne skulle jag inte klara mig! Vi åkte hem till mig och lämnade av mina saker sen åkte vi och släppte av Patricia i Brandbergen sen följde jag med dom hem för jag skulle fixa en sak på internet sen tog jag bussen till handen och mötte upp Fredrik Kim och Pierre och vi åkte till Tungelsta och fixade lite sen satte vi oss ute i solen och hade det allmänt mysigt. Så jag spenderade min dag/kväll i Tungelsta och det va kul att träffa lite nytt folk.

Söndag: När jag vaknade imorse så mådde jag rätt bra fast det va sjukt varmt i rummet så höll på dö. Spenderade halva dagen i sängen, när vi väl gick upp i sängen då va klockan typ två och det va bara att lägga ett leende på läpparna och låtsas va pigg även om jag va sjukt trött. Fredrik gjorde hamburgare så det va våran lunch sen kom Alexander och vi stog och snacka lite med han sen körde han hem mig och jag satte mig vid datorn det första jag gjorde sen gick jag och mötte Carro och vi gick ner till mig och jag käkade min sallade sen hoppade jag in i duchen sen gick vi ut och träffade Robin och Oscar på statoil och snackade lite med dom sen gick vi till donken och köpte en cola sen gick vi till nästa statoil och Alex kom dit så vi satt och snackade med honom sen kom Fredrik och Kim förbi en snabbis. När Alex skulle åka hem så började jag och Carro gå mot söderbytorp och satt där och väntade på bussen. Nu sitter jag i min säng med musik i öronen och toffifee och chips och cola bredvid mig bättre kan man väl inte ha det på en söndag ska nog slänga på en rulle snart och sova lite är rätt trött. Godnatt!
XOXO


tack för att du finns!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0