GODNATT

Idag har jag varit med mina flickor och vi har skrattat och haft kul som vanligt. Stefan kom och hämtade mig och Mickis och vi åkte runt lite sladdade i den underbara snön, ibland älskar man ju bara vintern. Kom hem för ett litet tag sen och ska snart försöka sova för imorgon är det problem som ska lösas och och min vän behöver en axel att luta sig mot och där kommer jag alltid stå och ta imot henne!

Jag har en konstig magkänsla så imorgon kommer det väl komma dåligt nyheter så jag förbereder mig för det värsta för det är alltid bäst att göra det. Det är så sjukt läskigt att min magkänsla har alltid rätt när den säger till så frågan är vad är det för dåliga nyheter som kommer imorgon?! Nej nu orkar inte ögonen hålla sig vakna längre så puss och godnatt på er alla!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0