Min fredag..

Dagen började jävligt segt, gjorde inget speciellt men när Mickis började bli klar så började fixa mig sen tog jag med mig Selma och åkte och mötte henne i handen. Vi tog en promenad till statoil sen tog vi bussen hem till mig, vi satt och chillade sen ringde Alex och frågade om vi skulle med till garaget så efter typ en halv timme så kom han och hämtade oss. Väl i garaget så satt vi och snackade lite och kollade på när Alex meckade med sin bli sen åkte vi och hämtade Stefan sen åkte vi hem till Joel och satt där och chillade. Världens bästa Jimpa kom och hämtade oss så körde han hem Mickis och Stefan sen sist mig vi satt och snackade lite men han va så trött så han flick åka hem efter en stund. Nu sitter jag i min säng och ska väl snart sova om jag kan det tankarna snurrar så jävla mycket och jag orkar inte med skiten längre. Nu tar jag mitt pick och pack och drar så får ni klara er själv för nu har jag tröttnat totalt! Tack för mig jag hoppas ni andra har haft en bra fredag i den här kylan!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0