super bra helg!!

Helgen har varit helt fantastisk i fredags så va vi i Alex garage och jag va duktig och meckade bil. Vi kom väl hem runt tre sen låg jag och Johanna och pratade hur länge som helt. Riktigt mysigt när vi vaknade på lördagen så kände jag på mig att nått va på g att hända och så sant som min magkänsla alltid har så gjorde det ju de också, därför skrev jag det där depp inlägget. Jag och Johanna skulle egentligen gått på fest men så blev det ju inte så Alex kom och hämtade oss sen plockade vi upp Greger sen åkte vi hem till Alex för att kolla film, killarna kollade typ max 10 min på filmen sen åkte dom iväg för att dom skulle köra Alex vänner in till stan så då ropade vi ut Philip och satte på en annan film sen satt vi där och körde ''jag har aldrig'' och som vanligt så va det jag som fick dricka mest! När grabbarna kom tillbaka så va det som vinden hade vänt och allt blev bra igen så det va jätte skönt för han får mig verkligen att må bra. Vid halv tre tiden så åkte vi in till stan för att hämta grabbarna som dom hade släppt av tidigare på kvällen så vi körde hem dom sen åkte vi och lämnade audin sen körde dom hem mig och Greger! När jag vaknade imorse va jag jätte trött för vi somnade inte förs halv åtta på morgonen men det va bara gå upp med ett leende på läpparna. Satt och kollade på tv med han och alla hans syskon har haft en riktigt bra söndag! Johanna och Alex kom förbi en stund så jag åkte med dom hem och Johanna följde med mig hem så vi har suttit och snackat en jävla massa men jag är glad att jag har henne hon är så lätt att prata med! Nej nu ska jag kolla på lejonkungen sen sova för ska upp tidigt för ska följa med Johanna på hemligt uppdrag sen är det skola som gäller... Jippi som jag har längtat!!! INTEEEE! Vill ha mera lov fan det här lovet har gått alldeles för fort men det är snart jullov och då bär det av på roadtrip, lääääängtar!!
xoxo


Kommentarer
Postat av: la busch!

love you <3

2010-11-17 @ 10:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0