there goes my hero

Att du och jag har gått skilda vägar kanske är bra men sanningen är att jag saknar faktiskt dig. Jag tyckte verkligen om dig och du fick mig verkligen att falla för dig men nu är det ingenting och du vill inte ha nått med mig att göra längre och det gör faktiskt ont även fast ingen ser det. Jag spelar arg för att ingen ska se mig svag men sanningen är att jag är egentligen bara jätte sårad och jag vill bara att du ska komma tillbaka till mig och krama om mig och säga att allt kommer bli bra igen! Jag har så många frågor men jag kommer aldrig få några svar men jag hoppas att nån gång i framtiden att vi kan dra ett sträck över det här så jag kanske kan få må bra igen.. Förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0