När inte hjärnan tänker så får kroppen lida

Igår va det foten och idag är det handen, det går jävligt bra för mig asså! Kroppen är helt slut kan inte sova och känner mig skit stressad hela tiden förstår inte vad problemet är.. Är besviken ledsen och allmänt förstörd av allt det här och idag sprack det för mig så ja som rubriken säger när hjärnan inte tänker får kroppen lida så nu går jag men en svullen hand som är inlindad i bandage.. Blir bara så trött på allting jag orkar inte med det här, vill bara låsa in mig för jag känner på mig att snart kommer jag göra nått dumt och det vill inte jag. Aja vad ska man göra egentligen?! Fuck this shit i don't need it!!

Godnatt på er gott folk nu ska jag försöka få lite sömn om det går..
xoxo


Såhär känner jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0