söndag

Jag jobbade kväll i fredags och min underbara vän kom och hämtade mig så vi åkte och hämtade lite folk i älvsjö som vi körde hem sen åkte vi till statoil och dit kom hela gänget så vi satt där och snackade lite och som alla har förrstått så sover jag inge bra själv så jag fick sova hos min killkompis och jag är väldigt glad att jag har honom. Han får mig alltid glad när jag mår som värst.

Igår va vi i garaget hela dagen Emelie kom och hämtade mig vid typ halv elva och då köpte vi lite gott sen åkte vi hem och kollade på film. Vi somnade rätt fort och jag har sovit skit dåligt inatt så jag märker att jag har för mycket att tänka på så gå i ide ett tag och bara ligga och tänka och skita i allt annat tycker jag låter som en himla bra ide just nu, i hate this part!

Nu sitter jag med hårfärg i håret hemma hos Emelie och ska snart tvätta ur det sen ska jag fixa mig och vänta på att Emelie ska komma hem ifrån stallet för sen ska vi ta en roadtrip till Uppsala och bäste Oscar ska med också så det ska bli kul, vad som händer ikväll det vet jag inte men som sagt jag tar dagarna som dom kommer. Nej nu måste jag ducha hare bra så länge.
xoxo

Kommentarer
Postat av: :)

vem är denna killkompis då ;)?

2010-10-04 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0