tankeställare

Va uppe på praktiken en stund och pratade med min handledare och gjorde lite andra grejer sen träffade jag Erica för hon behövde komma bort lite. Vi åkte till handen och träffade Johanna vi fikade lite sen åkte vi till tungelsta och gjorde typ ingenting sen har vi inte gjort så mycket. Kom hem för ett tag sen men har pratat i telefonen så har inte suttit vid datorn förs nu. Ska snart sätta på en rulle och sen ska jag sova! Ny dag och nya tag imorgon är det som gäller.

Måste bara skriva lite sånt här också: Förlåt för att jag har varit en sån dålig vän jag har inte förstått att det här är jobbigt för dig också förs idag. Jag är ledsen för att jag har bettet mig dåligt du betyder alldeles för mycket för mig så en jävla idiot ska inte kunna försöra våran vänskap. Men jag hoppas att du förstår att det här är jobbigt för mig men som sagt du betyder för mycket och jag vill inte förlora dig! Förlåt...

Kommentarer
Postat av: Emelie

http://www.youtube.com/watch?v=oMiUrjdOdYE

2010-10-21 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0