är det sähär det ska vara?

Visa inte att du mår dåligt för nån för då ser dom dig som svag och om du är svag så utnyttjar bara alla dig oftast killar. Men om du har ett leende på läpparna och oftas alltid är glad så kommer alla dom svaga till dig och pratar och i slut ändan så blir du utnyttjad iaf så då är min fråga till er, hur ska man vara? Jag är trött på att låtsas att allt är bra när det egenligen inte är det och jag är trött på alla lögner och att alla utnyttjar en. Jag kanske också mår dåligt ibland är det så himla konstigt att jag kan må dåligt för på er så verkar det som om jorden går under för att jag säger att jag mår dåligt. Jag är inte gjord av sten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0