då va det avklarat..

Började skolan klockan 11.55 idag så det va skönt efter skolan mötte Lisa mig och vi gick till centrum för hon skulle handla sen åkte vi hem eller hon gick hem till sig och jag gick hem till mig för vi skulle fixa oss när hon ca klar så kom hon ner till mig för jag behövde lite hjälp. Sen kom Benne och hämtade oss så vi åkte till statoil där allt folk va och sen kom en viss person så det va väl lite jobbigt men men. Vi tog en sväg till vh och jag hämtade mina saker så det va ju skönt men ändå lite skumt men vad ska man göra liksom sen körde Benne hem mig och nu ska jag slänga på en film sen sova för imorgon börjar jag nio så måste orka upp till det.. Godnatt
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0