helt död..

Va på hemligt uppdrag på kvällen när jag gick upp imorse så va jag riktigt jävla trött och när jag kom hem skulle jag bara hämta datorn och käka lite snabbt men somnade som en stock i soffan så jag missade massagen imorse men åkte till skolan så jag va där till lunch mötte Lisa innan och satt och snackade med henne sen gick jag in och mötte tjejerna och lunchade med dom sen hade vi historia sen aerobic och det va skit kul men så jävla jobbigt det märktes att det va länge sen man tränade och jag kommer ha sån jävla träningsvärk imorgon för jag har redan ont, är en död människa just nu.. Har precis duchat nu ska jag fixa mig sen så kommer Ludde så ska jag vara med honom ingen aning vad vi ska göra men det märker vi. Nej nu måste jag fixa mig
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0