hur min helg har varit..

I fredags så åkte jag hem eller fastnade hos Lisa så satt och snackade med henne och Benne sen gick jag hem och duchade sen kom Ludde Emelie och Jocke över på en cigg och Benne och Lisa kom också. Dom körde mig till Jossan och Jossan och vi satt där och drack lite sen åkte Jossan och det blev bara jag och Koss kvar så vi satt och snackade och sen kom Måby så jag träffade Emelie Ludde Jocke och Jimpa vi åkte in till stan och va där en stund sen åkte vi till vegabaren sen statoil sen körde dom hem mig och jag somnade på två sek.

Igår va jag bara hemma tills klockan började bli mycket då gick jag ut och träffade Malin och vi tog en promenad till vendelsömalm och när vi va där så ringde Ove och dom kom dit så då va vi med dom och åkte runt lite slutade med att vi hamnade på sköndal donken och jag träffade Ludde och folket där så snackade lite med dom sen kom Jossan och gänget också.. Efter det så körde Pontus hem mig och Malin och jag fick massage när vi kom hem det va sååå jävla skönt! Sen satte vi på en film men jag somnade typ direkt.

Idag så vaknade jag vid typ ett så då käkade vi frukost och jag kollade på filmen som vi började se sen gick jag hem för Malin skulle iväg och då tog jag en duch sen kom Benne och Lisa över och vi tog en cigg och snackade lite nu sitter jag hemma hos Benne och väntar på att dom ska äta klart sen ska vi väl åka iväg nånstans tror jag men får se..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0