mysfredag med bio

När Ludde kom och hämtade mig så åkte vi till statoil och snackade lite med David sen åkte vi hem till Emelie och hon kom hem strags efter och vi satte oss på ballen och snackade så kom vi fram till att vi skulle gå ner till salongen och vaxa Luddes bröst och mage så det gjorde vi. Han skrek som en liten bebis och jag och Emelie stod och as garva det va fan skit kul sen så vaxade Emelie mina ben också så nu är dom lena och fina! Vi gick hem till Emelie igen efter och så provade jag och Emelie varje klädesplagg hon har men kom fram till ett tillslut och blev riktigt nöjd, Sebbe kom efter en stund så beställde vi bio biljetterna sen åkte vi till mig och dit kom Jimpa och Patte så då åkte dom i Jimpas bil sen åkte vi till sickla och det gick lite för fort men vi överlevde vi mötte upp alla i sickla. Vi kollade på Resident Evil i 3D och det va lite cool i 3D men filmen sög så det va ju värdelöst. Glömde mina mobilen hemma hos Emelie så jag kände mig naken utan dom men jag överlevde, efter bion så åkte vill till statoil sköndal där vi stod en stund sen åkte vi och hämtade mina mobilen och sen körde dom hem mig. Ska snart sova för blev jätte trött nu slänga på en film ska jag göra så kan jag somna till den, har varit en helt underbar dag/kväll även fast filmen sög men det är ju sällskapet som räckas och det va ett jäkla bra sällskap!

Imorgon ska jag och Emelie rösta så får se hur det går vet vad jag ska rösta på iaf så det är lugnt hoppas inte det är mycket folk bara när vi är klara med det vet jag inte va vi ska göra men nått kul hittar man alltid på med dom.
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0