sjukling

Som ni alla har förstått så är jag nästan aldrig hemma längre och när jag väl är det så hinner jag inte sitta vid datorn så det blir inte så mycket bloggande och inte så mycket facebook för den delen. Men kommer nog vara hemma lite mera nu när praktiken har börjat så då blir det nog lite mer bloggande och är jag inte det så lär jag blogga från praktiken. Är sjuk men det börjar bli bättre är snuskigt hes och hostan tar kål på mig, är ledig idag så imorgon ska jag på praktiken och jobbar kväll men det ska bli kul, vi är som en liten familj där uppe så där mår jag bra! Ska snart hoppa in i duchen och göra mig iordning får se vad jag ska hitta på idag ska väl ut på hemligt uppdrag tror jag... Nej nu har jag inte så mycket att skriva så vi får se när jag skriver nästa gång!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0