sova ensam...

Nu är jag hemma och är faktiskt rätt trött även fast jag brukar vara hur pigg som helst vid den här tiden ska väl snart slänga på en rulle sen sova om jag kommer kunna göra det sover så snuskigt dåligt hemma och när jag är ensam, måste verkligen jobba med det för man kan inte alltid sova borta även fast det är de man vill göra egentligen men jag vet själv att jag behöver lite tid för mig själv så nu ska jag ta den och pyssla om mig själv.

Imorgon börjar jag halv ett så det är skönt och nu när jag sover hemma får jag faktiskt sova ut för engångskull om jag inte vaknar tidigt för att jag är van att gå upp vid den tiden nu men får hoppas att jag inte gör det. Har inte bestämt mig än om jag ska jobba kväll eller inte imorgon har inget speciellt bestämt imorgon förutom att jag tror att jag ska fixa naglarna, ska jag göra det så jobbar jag inte kväll men annars gör jag nog det. Nej nu ska jag lägga mig och kolla på film och somna in i drömmarnas värld.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0