toppen helg!

Fredag: Va i skolan först och jag tänkte åka hem och sova lite men så blev det inte eftersom Ludde skulle komma och hämta mig så det va bara att ducha sen kom han så vi handlade mat och cigg sen åkte vi hem till Emelie. Först käkade vi sen började vi hänga upp speglarna jag hjälpte till lite sen la jag mig i sängen och somnade och när jag vaknade så va Sebbe där och det va bara gå upp och fixa sig eller jag och Emelie åkte till coop först för att handla is och grabbarna va och handlade mat medans vi va och handla så när vi kom tillbaka så käkade vi igen sen fixade vi oss sen började folket rulla in. Va lite seg i början sen började vi dansa och då kom jag igång som allt när kvällen började rulla mot små timmarna så skulle vi åka och Jimpa skulle köra hem Carro sen skulle vi köra hem Sebbe till kungsängen och det va fan långt bort åt helvete men det va bara åka med och se glad ut. Påvägen tillbaka stannade vi på donken så Peter fick mat sen körde vi hem honom sen sist men inte minst fick jag komma hem vid halv sju..

Lördag: Vaknade vid ett och käkade lite sen somnade jag igen och vaknade vid halv sju och så va det bara gå upp och käka och ducha för att sen åka till Erica, va lite små seg eftersom jag hade sovigt bokstavligt talat hela dagen. När jag väl va klar så träffade jag Amina på en cigg sen tog jag bussen till Erica där va också Ida och efter en stund kom Carro. Vi satt och spelade ölspelet och planerade att åka till kolartorp men så blev det ju inte allt folk kom till oss istället och kul hade vi eller iaf jag till klockan började bli mycket och jag blev skit trött då ringde jag Emelie och hon va underbar och kom och hämtade mig, guld värt!

Söndag: Vaknade runt tolv tror jag då käkade jag frukost och duchade sen kom Emelie och hämtade mig och Patte och vi åkte ner till hennes stall och kollade på när hon hoppade och det såg sjukt bra ut, tog lite kort också men lägger ut dom sen. Efter det åkte vi ner till mig stall och hälsade på mina älsklingar sen åkte vi och handlade sen åkte vi hem till Emelie och började laga mat, det blev kött pommes och massa såser sjukt jävla gott vara synd bara att min mage sa ifrån börjar bli jävligt trött på den nu asså... Efter maten planerade vi lite saker sen blev det film i sängen med chips och dipp en helt underbar söndag somnade såklart till filmen men det är sånt som händer. Nu är jag hemma och ska försöka sova tror inte det kommer gå men får hoppas på att jag får nån sömn inatt.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0