Torsdag

Det gick bra i skolan idag, Linn och Musse kom och berättade om stundentskivan och vi har valt den 5 april på viper room så det kommer bli kanon kul. Efter skolan så skulle jag bara åka hem och ducha men la mig i soffan och somnade på stört så när jag vaknade vid sex så ringde jag Benne och han hade precis komigt hem så jag käkade sen hoppade jag in i duchen sen kom Benne och Gladden och hämtade mig så åkte vi till statoil där allt folk va stod där och snackade en stund sen åkte vi till svartbäcken och sladdede lite sen satt vi mest och snacka sen blev det vegabaren sen körde Benne hem mig och nu sitter jag i soffan och ska snart sätta på en film och sen sova.

Jag saknar din närhet, kom tillbaka till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0