söndags ångest

Efter skolan i fredags så åkte jag hem till Benne för att umgås med Lisa fick rätt dåliga nyheter innan jag kom dit så vi satt och snackade om det och jag är glad att jag har henne. Benne kom hem lite senare och då åka vi till tyresö för att besikta bilen men det fanns inga tider så han körde hem mig. Emelie kom och hämtade mig en stund efter så då va det bara att hämta grejerna och sen gå ut igen och fick ännu mer dåliga nyheter så jag kan säga att jag inte va på topp humör i fredags. Det blev en galen shopping runda i centrum sen direkt hem och ducha och fixa sig för grabbarna va påväg. Började dricka men det kaosade som vanligt och jag tog bussen till vh mötte upp alla på bussen sen gick vi till Lindas lokalfest, det va himla trevligt där tills alla började bråka.. Jag började gå mot vh sen bar det av på hemligt uppdrag.

När jag vaknade igår så mådde jag faktiskt bra så det va skönt. Blev en sväng till biltema och mötte upp Erica där sen åkte vi direkt till garaget och började mecka. När klockan började bli mycket så kom Emelie och hämtade mig och vi åkte hem till henne vi duchade sen åkte vi till skutan och hade återträff med alla dom gamla och det va faktiskt jätte mysigt. När vi hade ätit så skulle vi tydligen leka med hästarna och det va mer än va alla visste men jag kan säga att alla hade nog lika kul som jag hade. Jag har aldrig varit en fjording människa men han jag red igår va en riktig pingla. Efter lekstunden så va det fika som gällde och massa prat om gamla minnen, åh kan säga att jag kände mig lycklig som jag va när jag va liten och hade alla äldre runt mig dom som jag såg mest upp till, det va sån underbar känsla. Efter det tog vi en liten roadtrip till väsby mitt i natten men det va väl skoj va bara så sjukt trött och kroppen sa ifrån. När vi väl kom hem så somnade Emelie på dirren så jag och Patte låg och snacka lite tills jag somnade.

Nu sitter jag här och lyssnar på depp musik och tankarna snurrar runt och väntar på att Emelie och Patte ska komma hem igen för dom åke till stallet tidigt imorse och jag mådde så dåligt så jag orkade inte följa med just då.. Kroppen gör ont halsen gör ont näsan rinner och huvudet bankan bättre kan det ju inte bli när jag ska gå ut på praktik imorgon men men det är väl bara lägga ett leende på läpparna och jobba endå.. Jag hatar att vara sjuk och jag hatar att vara såhär förvirrad och rädd, varför kan inte allt vara enklare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0