Bästa Dalarna!

Hej alla söta, det va ett tag sen jag skrev!

När jag skrev sist så var jag på Öland och hade det bra, kom hem samma dag som jag fyllde år. På kvällen blev det stå hej och massa dans på krogen, kvällen blev super lyckad! På lördagen så blev det fest hos en killkompis och den kvällen blev också lyckad.

Söndag morgon får jag ett samtal av pappa att vi skulle åka till Dalarna redan då, stressigt värre blev det! Men blev iaf klar i tid och sen bar det av! Väl uppe i Dalarna släppte allt och jag blev en helt annan människa, avslappnad och lugn. Snacka om att man känner sig hemma där, skulle jag kunna hade jag flyttat dit. Skulle egentligen bara ha varit där i en vecka men det blev två och en halv istället och det behövdes!
Och till dig, du gjorde semestern extra bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0