Dan före doppardan

Hej alla glada där ute!
Just nu sitter jag hemma hos min älskling, jag kom hit igår morse. Igår gjorde vi inte så mycket myste mest, jag somnade sjukt tidigt. Idag så vaknade vi vid typ nio och gick upp, kollade på nyheterna sen gick jag in och la mig igen och sov till typ halv ett. Johanna och Erika började baka så vi åkte in till Rättvik och julhandlade lite, äntligen är jag klar med julklapparna! När vi kom hem så blev det en dusch och sen va det middag, hemma gjort pizza! Super gott! Efter maten skulle Erika och Johanna klä granen och jag är glad att jag inte missade det, dom kom inte överens för fem öre och jag satt och as garvade, roliga dom där. Nu sitter jag med datorn i knät och har min älskling bredvid mig som också sitter med datorn i knät, ibland är vi så himla sociala med varandra.. Puss på mig sötnos. Nej nu ska jag gå ut och röka sen ska jag kolla va min älskling vill göra. Skriver nog senare!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0