Natti!

Heeeeej!
Nu går dagarna alldeles för fort, det känns som jag inte hinner med nånting. Känns bara som jag jobbar hela tiden och hinner inte med nått annat, men jag är så glad att jag jobbar och jag stor trivs på jobbet plus att mina arbetskamrater är helt underbara! Jag ska åka till Dalarna på torsdag och jag har inte ens bokat biljett än, hur fan ska det här gå? Planeringen och jag är inte vänner just nu asså.. Men men jag hittar väl en lösning i min dåliga planering, får vi hoppas. Nu ska jag sova så jag orkar jobba hel dag imorgon också. Godnatt alla sötsaker där ute!

PS jag saknar min mormor så jag ska försöka hinna ringa henne imorgon, har lite skvaller att berätta för henne. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0