Min kväll!

Nu är jag hemma och ligger i sängen. Tog en sväng till statoil och träffade Jocke. Folket gled in och började snacka sex som vanligt och dom prata om nån jävla pirat, jag fattade inte ett skit om vad det var. Bastian kom och till och med han visste vad det var! Ingen ville berätta för mig var det va så jag typ lackade, Skog kom och hon visste också var det var med då hade jag redan fått reda på var det var, men endå ofta hon vet och inte jag, inte okej! Efter det hände det inte så mycket och Bastian körde hem mig och han ville att jag skulle skriva hans namn i bloggen. Så nu har jag gjort det hoppas han är nöjd. Nej nu ska jag sova så jag kommer upp till skolan imorgon.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0