Har sjukt tråkigt..

Är du kär? Vad är egenligen kärlek?
Är du en sportfåne? NEEEJ!
Är du likgiltig? hm?
Är du röksugen? Nej rökte precis
Är du rik? Haha nej verkligen inte!
Är du fattig? Just ju så jaaa.
Är du trött? Nej pigg som fan.
Är du shoppingsugen? Alltid
Är du töntig? Lite kanske
Är du ressugen? Skulle göra allt i världen för att få åka till värmen
Är du skolsugen? Nej!
Är du irriterad? Lite kanske..
Är du festivalsugen? Nej
Är du alkholsugen? Inte just nu
Är du saknad av nån? Alla saknar mig, haha!
Smeknamn? Kärt barn har många namn
Bästa åldern? När man va liten och det inte fanns några problem
Bästa tidningen? ?!?!
Hur sminkar du dig? Beror på..
Höstens accessoar? Vet inte
När stal du senast något? Gör inte sånt
Hur många timmar sov du inatt? För några..
Vilken film såg du senast? Peter Pan
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook
Vad sa du senast till vem? Vem? Till Duggin
Vem fick du senast sms från och vad stod det? ''Tack, detsamma till dig <3'' från Matte!
Vad gjorde du i förrgår? Satt på vaskos sen åkte jag till C.
Vad har du gjort idag? Bara tagit det lugnt sen träffade jag Matte på kvällen och tog en promenad!
ska du göra idag? Ska väl sova snart
Hur många msn-kontaktetr har du? Ingen aning
Vilket land besökte du senast? Turkiet
Hur många snälla känner du? För många!
Vad såg du senast på tv? Nått pogram som gick på 5an
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Har ingen
Senaste köp? Cigg
Vad har du dåligt samvete för? Att en viss person är besviken på mig..
Vad har du för skor? Har inga på mig
Vad har du på dig nu? Hotpants och en t-shirt
Vilken musik har du lyssnat på idag? Allt möjligt
Är du vegitarian? Nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Japp
Vad heter dina kusiner? Lina, Oscar, Alice, William och Elliot
Är du feminist? ?
Vad drack du senast? Cola såklart
Gillar du att laga mat? Ja det är sjukt kul
När sjöng du senast? Idag
Håller du det städat? Typ..
Vad gör dig lycklig? Mina vänner och familjen!

Kommentarer
Postat av: Monica

Du glömde Emily, hon är oxå din kusin

2011-01-11 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0