Jag ba shoooo!

Efter skolan så åkte jag och Mickis hem till mig. Hon satt vid datorn och jag kollade på tv men råkade somna, hon väckte mig när hon gick men jag somnade om lika fort igen. Vaknade vid typ halv sju så nu har jag pluggat lite och snart kommer Sebbe och hämtar mig så bär det av ner till Tungelsta!

Imorgon är det skolan igen och då ska jag börja plugga på svenskan för är typ klar med två andra ämnen, kompis det går bra nu! Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska väl mest sova nu i helgen är helt slut efter den här veckan, märks att min kropp inte är van vid att gå upp såhär tidig. Nej nu ska jag göra lite vettiga saker innan Sebbe kommer, skriver kanske när jag kommer hem till Tungelsta!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0