love hurts

Hur kommer det säg att jag alltid ska falla för dom där tuffa och puckade killarna? Kommer jag aldrig hitta den där söta och rara killen som verkligen får en att le? Jag hade en sån där kille i mitt liv för inte så länge sen men jag insåg inte då att han va sån och nu har jag förlorat honom, det kommer nog aldrig mer bli som vi engång hade det. Folk sa åt mig, ''ta honom'' men jag var för blind och nu får jag leva med det. Eller det handlar nog inte bara om att jag var blind, men jag såg inte dig på det sättet.. När jag tänker tillbaka så önskar jag nog att jag gjorde det Men nu tänker jag inte grubbla över killar, det får komma som det kommer! Har blivit tillräcklig sårad och jag behöver inte det mer, jag kan vara stark utan killar och det är de jag tänker vara nu!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

NEJ DET ÄR INTE DU!

2011-01-19 @ 11:00:34
URL: http://m1kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0