plugga

Ojoj visste inte att jag hade en lite söt gästbloggare igår, tänkte egentligen vänta med att skriva ut det, men som sagt man har ju en söt liten gästbloggare så får man väl vara redo för allting som kan komma upp här på bloggen nu!

Ja men jag ska väl berätta lite om igår då. När jag kom hem så var det rullrulle hemma och det va ungdomar överallt, jag satte mig och pluggade. Efter det så skulle tutten få smärta och kan säga att smärta va det, Malin och Ronja som stod en bit bort hörde hur det knakade i min stackars tutte. Nej men jag är skit nöjd även fast det gjorde ont, men det va värt smärtan.

Nu sitter jag i skolan och pluggar. Har varit här sen åtta idag också så nu jävlar har jag blivigt nörd på riktigt, and i like it! Nej nu måste jag plugga vidare, skriver senare!
xoxo


Jag är lejon, haha sjukt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0