feeling great

Hej hej alla Jennifers läsare, Nu är jag här igen JOHANA!
Tänkte berätta då att eran Jennifer är säkert full vid det här laget då hon är på kryssing tills imorgon tillsammans med Jossan, stefan och många fler. (hoppas hon köper med mina gin long drink) annars jävlar haha.
Så  imorgon får jag väl tvinga henne att blogga och även lägga upp massa bilder från kryssingen.

Vet inte om hon berättat det men faktiskt så har hon flyttat in här hos mig och min familj nu, så här i tungelsta kommer ni hitta hennes hos mig, och ni kommer säkert få en massa galna pics och roligheter att få se här i bloggen.
Men nu ska jag ta och kolla supernatural, måste komma ikapp Jennifer och Joackim, så nu jävlar kör jag!

HA DET BRA ALLESAMMANS!



En bild på mig & Jennifer innan hon drog till kryssingen och jag till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0