Underbar helg!

Har haft en riktigt bra midsommar och helg med underbar familj och vänner. Midsommaren började ute hos morfar med god mat och godsaker, dans runt midsommar stången och kransarna gjordes. Erica kom och hämtade mig där så åkte vi hem till henne och käkade god middag, efter det bastade vi och tog det lugnt. När vi höll på att fixade oss så kom Robin och efter en stund kom även Jossan och Emma. Vi satte igång med ölspelet och roligt hade vi, skrattade och hade det himla mysigt! Bästa midsommaren på länge! Jag Jossan och Robin åkte hem till honom, vi somnade rätt fort kan man säga!

När jag vaknade på morgonen så va det bara att gå upp och fixa sig för jag skulle åka med till Norrtälje. Där upp var det massor av människor som va himla trevliga och slita som mig, men man får vara det dagen efter! Måste säga att det va sjukt fint där upp, sjöutsikt med strand och hela köret. Huset ska vi nog inte ens diskutera, sjukt fint! Hade jag kunnat hade jag nog flyttat in så mysigt var det! När jag kom hem var jag helt slut och la mig i sängen och typ dog. När klockan började bli mycket tog jag mitt pick och pack och åkte till Robin. Blev rätt sent men det va ett bra slut på dagen.

Imorse så kom Emelie och Emil och tog en cigg med oss. Jag och Jossan var helt döda så efter dom åkt så la vi oss och kollade film. Emma ringde och frågade om jag kunde följa med till ica maxi och så bra vän som jag är så gjorde jag ju det. Hon körde hem mig så jag käkade och sen la jag mig i sängen och somnade, Malin och Lina kom in och väckte mig å sa att jag skulle följa med och bada i poolen. Så jag gick upp och åkte med dom, är glad att jag gjorde det för de va hur mysigt som helst, riktigt bra slut på en bra helg! Nu är jag ny duschad och ligger i sängen och ska kolla serier. För imorgon är det jobb som gäller. Godnatt alla glada!


Du kommer alltid vara min bästvän!
Och jag kommer alltid älska dig,
men jag saknar dig nått enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0