@ Emelies place

Sitter just nu hemma hos Emelie och jag precis kollat på Sveriges värsta bilförare. Dom är ju för jävla roliga asså, jag fattar inte hur dom kunde få körkortet från första början.. Vissa människor ska ju inte bara ha körkort så är det!
Skolan idag har varit upp och ner, försov mig imorse så kom jätte sent till första lektionen men jag åkte till skolan iaf. Massa sak om skivan och flaket fortfarande, blir så trött på allt. Det känns inte ens kul längre, vill typ inte ens ta studenten längre eftersom det är så mycket kaos med allt.. Känns som det skulle vara bra att få komma bort ett tag men det kan man ju inte göra heller, eftersom det är så sjukt mycket i skolan. Allting närmar sig med så himla fort och paniken blir bara värre och värre. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och kämpa på, jag är glad att jag har underbara klass kompisar som alltid hjälper en och som alltid ställer upp! Nej nu ska jag vara social med Emelie så skriver senare när jag kommer hem.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0