..

Herr lök väckte mig tidigt imorse, vi har helt döda.. men vi tog oss upp ändå. Tog en dusch inte lukta usch, sen fruskot. Sen blidde det inte så mycket mer, blidde ganska stressigt till bussen.
Men vi hann iaf, Så åkte vi till jordbro dit löken skulle till sjukgymnasten, hade gått bra där inne, så som jag förstod de  :) , jag fick inte följa med in tyvärr, så fick sitta utanför och underhålla mig själv typ. men vad gör man inte för löken <3
Efter det åkte vi hem till löken , käka pirog och satte på Trassel, riktigt bra film faktiskt..
Löken ligger nu och sover, varför är man inte förvånad ?

Ville bara säga att du är en underbar människa jennifer, glöm aldrig det.
Jag älskar dig.. <3
/ josan


Jag hatar dock den här bilden,
men fattar ju ingenting & var den enda jag hitta.. -.-


du är en underbara unge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0