godnatt

Hej alla söta läsare!
Jag kunde ha bloggat hela dan idag men har faktiskt inte haft nån större lust att blogga. Så jag tänkte att jag skriva lite nu innan jag ska sova. Har varit hemma idag för att jag mådde så grymt dåligt imorse när jag vaknade. Har bara legat i sängen och tagit det lugnt. Har nyss kollat på big brother och ska snart sova.

Imorgon är det skolan som gäller och insamling av alla pengar till kvällsbiljetterna till studentskivan. Vid halv fyra ska jag och Linda vara inne i stan och möta Musse! Så det är så mycket jag har planerat för morgondagen. Nej nu ska jag faktiskt ta och sova så jag vaknar i tid och på bra humör imorgon!
Puss och godnatt, godnatt bästa mamma Carin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0