Min helg!

Nu ska ni se, nu ska jag blogga lite!
Nu är jag hemma efter att ha varit på big brother live. Ska säga såhär har ju inte varit insatt i det har typ sett tre pogram, men lär ju börja kolla nu. Va himla roligt att sitta där även fast det va pain i the as att stå och vänta på att få komma in. Nej nu ska jag berätta lite om mig helg!

Fredag:
Var i skolan först och det va kaos som vanligt. När jag kom hem så låg jag i sängen och tog det lugnt, träffade M en stund sen hem och tog det lugnt. Efter en stund kom Erica och vi åkte till tungelsta och hade det kul tills allt spårade ut och killarna slogs. Dum som man är så går man i mellan och det slutar med att jag tappar andan och får blåmärke på armen, men vad jag man inte för vänner! Åkte hem till Duggin och sov där, nattmack stod på menyn när vi kom hem och jag fick i mig typ två tuggor sen fick Duggin resten..

Lördag:
När jag vaknade på morgonen mådde jag inte alls bra, hade ont överallt så Duggin fick ta hand om mig. Vi satte oss i solen och spelade kort med Malin & Lina. Myspys! Efter det tog jag en dusch sen la jag mig i sägen igen. Ronja kom och dom skulle dra ut och festa så jag tog med mig Malin och åkte till Persson och Thomasson, jag skulle hämta mina tabletter som hade ramlat ut ur min ficka. Vi var där ett tag och kollade på film och hade det mysigt! Fredrik körde hem oss och då la vi oss i sängen och jag somnade på två röda!

Söndag:
Har varit en underbar fin dag idag så jag och mamma Carin har suttit i solen och haft det mysigt. Så det har varit en skön slapp dag och till middag fick vi min favorit rätt, LASANGE! Fyfan va gott det va, ååh jag bara älskar den maträtten! Och som ni läste tidigare i inlägget så var jag på big brother nu på kvällen men Mikaela Joel och Charlie. Nu ligger jag i sängen och ska kolla solsidan och sen sova så man orkar upp imorgon, bloggar mera imorgon. Godnatt alla söta och godnatt mamma Carin, du är bäst!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0