Min vecka hittills

Åååh hej bloggen!
Jag har varit sämst på att blogga och jag vet faktiskt inte varför.. Jag har tänkt att blogga flera dar i rad nu men det har bara inte blivit av. Så nu tar jag mig i kragen och skriver lite.

Fredags:
Träffade Emma och åkte runt överallt för att fixa lite viktiga saker. Vi hämtade Jossan sen åkte vi hem till mig och käkade thai mat, mums! Efter det färgade Jossan mitt hår och sen hade vi det allmänt mycket tjejmys! Emma åkte hem, jag och Jossan åkte till statoil och träffade Jocke. Vi var där ett bra tag sen åkte vi hem till mig och Jossan tvär däckade så fort hon la sig i sängen!

Lördag: Jag och Jossan var hemma hos mig och latade oss som vanligt. Tills Jimmy ringde och sa att vi skulle åka till honom och dricka. Så i panik började vi fixa oss. Väl hemma hos Jimmy så satt vi och spelade ölspelet och efter ett tag kom Haak dit. Det va riktigt roligt, när klockan började bli mycket så åkte vi till ollan.. Det va himla trevligt där och jag fick träffa mina gamla grabbar som jag saknar nått enormt! Dansade som fan också, roligt roligt! När ollan stängde så blev det en sväng till statoil och jag kom hem vi halv sex..

Söndag: Spenderade hela min dag hemma, bakis och eländig så det var skönt att vara hemma!

Måndag:
Åkte till handen och träffade Mickis. Vi fikade och gick runt och kollade grejer. Sen åkte jag hem och var hemma en stund. Jocke ringde och sa att vi skulle ses på statoil så då åkte jag dit.

Tisdag: Jossan ringde och väckte mig så det va bara att kliva upp ur sängen och möta henne och ta sig till ica maxi för att köpa lite saker. Efter det åkte vi hem till mig och hon färgade mitt hår igen, snart börjar det bli den färgen jag vill ha! Vi låg i soffan och latade oss sen kom Robin också! Vi var här ett tag sen åkte jag till statoil och mötte Mickis. Hela gänget var där så det var ju kul. Nu ska jag sova för imorgon är det fika med Carro som gäller och efter det dra jag från Haninge, fyfan va skönt att komma bort! Nej nu måste jag sova så jag kommer upp imorgon!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0