Nu ska jag sova!

Så ja, nu ska jag försöka blogga lite! Så har man överleft den här helgen också.

Igår var jag ju hos tant Robin, var riktigt myspys. Vi släckte alla lampor och hade ljus tända plus lite god och kall alkohol på den. Efter ett tag kom också Jocke och vi flyttade oss in till köket och satt där och pratade/skrattade! Det blev många roliga skratt och jag har alltid lika roligt med dom där små söta filurerna! Puss på er!
När klockan började bli mycket tog jag den fulla Jocke i handen och tog honom hem eller det var tanken men på nått sett hoppade han av vid älvsjö och blev fast där. Jag som inte ens märkte att han hoppade av sitter kver på tåget och hoppar av i vh och tar mig ner till tungelsta. Frågan är egentligen vafan skulle jag dit och göra men fär hämnade jag iaf.

Pappa ringde och väckte mig. Han sa att vi skulle åka och hälsa på farfar på sjukhuset så det va bara gå upp och klä på sig så kom han och hämtade mig. Som tur va så köpte han cola till mig som jag fick när jag satte mig i bilen. Kände mig inte så fräsch om man säger så men på med ett leende och så blev allt bra. Vi hämtade farmor innan vi åkte till sjukhuset och det är lika jobbigt varje gång för hon känner aldrig igen mig.. Men älskar henne lika mycket ändå! Väl inne på sjukhuset så träffar vi farfar och det är fan ingenting kvar av honom, det är bara skin och ben. Så sjukt jobbigt att se honom sådär. Hade tårarna i ögonen hela tiden men jag var tvungen att vara stark. Vi var där ett bra tag och även fast jag avskyr sjukhus så var det faktiskt mysigt. När vi skulle åka så tog vi pizza paus hemma hos farmor och det behövdes, va grymt hungrig! Sen körde pappa hem mig.

Nu ligger jag i sängen och har gjort det hela dagen, mår inte så jävla bra asså. Vet inte vad det är med känner mig allmänt svag och skum i kroppen. Hoppas det blir bättre när jag har fått lite sömn. Nej alla söta nu har jag tagit mig i kragen och bloggat lite så nu ska jag faktiskt ta och sova.
Puss och kram!
Och ps, förlåt mamma Carin att du inte fått nån godnatt rad på några dar men jag lovar jag kommer ner i veckan och fikar. Har massor jag behöver prata om.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0