Mina dagar..

Skulle precis skriva ett litet inlägg så gick in på bloggen för att kolla när jag sist skrev, och vad fick jag se jo att jag har en ny och ur snygg header! Nu har min underbara vän Carro varit i farten, tack gumman!

Men till annat nu. Åkte ju till vagnhärd i onsdags och myste med min tre favoriter, Victoria Måns och Gaia! Vi gick på promenad och tog foton i det underbara vädret. När vi kom in så käkade vi middag sen tog vi det bara lugnt, vicky fixade med bilderna och jag kollade tv. När vi la oss i sängen så kom gamla Vicky och Jen fram, oj oj säger jag bara! Vi var ju helt flippade. Torsdagen fick jag sova ut som vanlig för hon vägrar väcka mig.. Men iaf det var hem gång för min del så runt halv fem så körde hon mig till södertälje hamn! På tågresan hem så snurrade tankarna nått enormt men det är väl inge ovanligt..
Träffade Jocke när jag kom till terminalen och oj vad jag hade saknat att ha nån att hacka på! Han är en underbar vän den där lilla filuren!

Fredagen började ju inte bra kan jag säga.. Hade ätit nått dåligt så låg och spydde typ halva dagen.. Och jag som hade planerat att gå ut med grabbarna, suck! Men som sagt har min kropp stoppat mig förut? Nej! Så när jag hade fått ur mig alla bakterier ur magen så stoppade jag i mig några skorper och drack blåbärs soppa och nästa stopp var hem till Robin! Mådde inte på topp men vafan vad gör man inte.. Grabbarna drack alkoholen och jag fick nöja mig med vatten men som sagt man kan ha kul utan alkohol! När vi kom in till krogen så var det dansgolvet som gällde och åh helvete vad vi dansa, riktigt jävla kul var det! Sötaste Bastian kom och hämtade oss när vi kände att det var dags för hem gång. Robin däckade i bilen och det ända Jocke gjorde var att prata, men han är väl söt på sitt lilla egna vis! Vi tog en donken på vägen hem men som sagt jag kunde inte äta nått fick i mig typ max 10 pommes och då driver jag inte, Bastian fick min hamburgare så jag gjorde väl nån lycklig igår iaf får vi hoppas. Efter donken så tvättade vi bilen sen körde vi hem Jocke och sen fick jag äntligen komma hem. Var så grymt trött, somnade direkt när jag la huvudet på kudden.

Idagen har jag bara legat i sängen och det har varit sjukt skönt. Pratat i telefonen kollat film och ätit gott, en toppen lördag som egentligen skulle ha varit en söndag men vad gör man när man inte orkar göra nånting.. Nu ska jag fortsätta kolla film och mysa tills jag blir trött, hoppas att det är snart för jag ska upp tidigt imorgon.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0