Vill sova!

Tänkte att jag skulle få sova tidigt idag eftersom jag bara har varit hemma, eller jag hjälpte mamma med att köra soffan över till morfar. Vi äkte och lämnade Emelies busskort också sen hem. Har verkligen legat i sängen hela dagen och mått riktigt jävla dåligt! Så jag trodde ju att jag skulle somna tidigt men inte det, har försökt sova och det går verkligen inte. Blir så irriterad på det här, har inga problem med att sova på dagarna men på nätterna nej då fan ska jag inte få sova nått! Men ska försöka sova igen och hoppas på att det går annars lär jag väl blogga igen och skriva ännu mer om hur irriterad jag är!
Godnatt alla & godnatt mamma Carin!

Kommentarer
Postat av: mamma carin

Söt nos <3

2011-03-22 @ 07:03:58
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan !

Ville bara säga att jag gör GRATIS designers/headers gjorda i photoshop.

Om du ör intresserad klicka in dig till min blogg, om inte kan du bara strunta i denna kommentar!

puss! :)

2011-03-22 @ 22:57:54
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0