Oh my god i'm back again

Nu ska vi se om jag fortfarande har bloggandet i mig..
Det har hänt mycket sen sist jag bloggade. Ingen skola, flyttat, varit på begravning, söka jobb, fått jobb, fått bättre kontakt med pappa och förlorat en person som har betydigt väldigt mycket för mig. Men trotts allt så mår jag rätt bra just nu. Jag vet att jag har varit sämst på att blogga men jag ska försöka bli bättre så ni får läsa vad jag gör nu för tiden.

Imorgon ska jag och Jossan iväg på lite roligheter. Det ska bli skönt att komma iväg och bara kunna tänka på sig själv en stund. Vi ska ha himla kul och äta massor av god mat.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka till handen, när jag är klar där så ska jag åka till jobbet!


Mina änglar!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0