Vart ska jag ta vägen när det är borta?!

Jag kan inte förstå att det här kanske är sista gången jag sitter här.. När hela världen faller ihop så var det alltid hit jag rymde för att rensa tankarna och bli jag igen, vart ska jag ta vägen nu? Det här har alltid varit min räddning, där jag kunde gömma mig för resten av världen och bara vara mig själv. Det här är den platsen jag känner mig tryggast på och nu kommer den försvinna, jag vet inte vart jag ska ta vägen eller hur jag ska hantera det här!


Kommentarer
Postat av: Mufflan

:( du vet vart jag finns! <3

2011-11-05 @ 21:15:53
URL: http://mufflanbackman.blogg.se/
Postat av: Johana

hos oss är du alltid välkommen gumman<3

2011-11-06 @ 13:38:36
Postat av: mormor

Hos mig kan du alltid vara trygg, saknar dig

Pussar och Kramar

2011-11-06 @ 14:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0