Helgen!

Har haft en underbar helg med mitt hjärta. I Fredags så tog vi det lugnt och bara hade det mysigt, kolla film och käkade chips.
Igår va vi på ollan och det va roligt, grabbarna söp och jag å Duggin dansade. Vi gick hem vid typ halv två och jag hade så ont i fötterna så jag gick barfota och snacka om att jag blev blöt och kall om mina små fossingar..
Idag har vi bara tagit det lugnt, jag va iväg med min kära vän Emelie en snabbis. Köpte med mig mat hem så kebab blev det, efter det så myste vi bara eller han sov mest. Emelie var en ängel och körde in oss till centralen. Pussade min älskling hejdå och nu träffar jag inte honom på jätte länge, saknar honom redan..
Jag och Emelie tog en donken på vägen hem, snackade lite skit sen gick jag in. Nu ligger jag i sängen för att sova, är jätte trött. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0