Ingen som helst lust för jul!

Jaha då var det jul imorgon och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget jag vill bara lägga mig under täcket och sova bort dom närmaste dagarna.. Jag tycker verkligen inte om julen på grund av all julstress och alla julklappar som ska handlas, men i år har jag inte handlat ett skit men ändå har det varit så galet jävla stressigt på grund av helt andra orsaker! Det kan nog vara en av anledningarna till att jag inte har nån julkänsla, har liksom inte ens hunnit med mitt egna liv för det har varit så mycket med allt annat.. Men nu ska jag nog lägga mig i ett bad sen ska jag nog gå och lägga mig för jag är super duper trött! Natti natti och god jul på er söta där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0